środa, 9 sierpnia 2017

Znowu o jedzeniu czyli Jagodzianki

No i jak zwykle najwięcej mam do powiedzenia w temacie jedzenia. No cóż już tak mam😂
Jakiś czas temu robilam jagodzianki, przepis zaczekam pisać tu już dawnosi ale coś mi przerwalo.

Jagodzianki 
Wg kolejności dodawania:
1szkl mleka
0.5 szkl cukru
Paczka drożdży 
0.5kg mąki 
Wymieszać wszystko i dodać pół kostki roztopionego masła.  Dokładnie ugniesc. Zostawić na godzinę do wyrośniecia.
Ok 1.3litra jagód
2 łyżki cukru 
1 łyżka mąki ziemniaczanej 
Wymieszać jagody z cukrem i maka. Wyrośniete ciasto chwilę przegnieść i lepic małe bułeczki nadziewane jagodami.  Wyłożyć na blaszke i zostawić do wyrośniecia. Posmarować roztrzepanym jajkiem i piec ok 30min w 180st.
Smacznego!:) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)