poniedziałek, 18 listopada 2013

Szlachetna paczka- pomożemy?

Kochani, myślę o tym, aby dołączyć do akcji Szlachetna Paczka i zorganizować pomoc dla jednej z rodzin w moim mieście.
Paczkę trzeba zorganizować do 7-8grudnia, więc troszkę mało czasu. 
Potrzeby rodziny to między innymi: żywność stała, środki czystości, obuwie dla mamy i 4 letniej córeczki, pomoce szkolne, szafa, ława, używane meble kuchenne, deska do prasowania itp. 

 Jako, że jedna osoba nie da rady wszystkiego zorganizować, chciałabym zapytać, czy bylibyście skłonni dołączyć się razem ze mną do akcji i pomóc zorganizować te rzeczy. Chodzi mi o prawdziwe deklaracje, żebym później nie została na lodzie i tym samym nie sprawiła zawodu tej potrzebującej rodzinie. To jak? Kto chętny do pomocy?;)

3 komentarze:

  1. Hej, ja jestem wolontariuszką w Szlachetnej Paczce i opiekuję się jedną z rodzin w moim mieście. Poza tym ludzie u mnie w pracy będą robić paczkę więc się dorzucę u siebie, no i jeszcze w pracy mojego R. też robią:) Także nie dam rady chyba bardziej się zaangażować niż to robię teraz;]...chociaż nie przekażę 1% na stowarzyszenie Wiosna, które organizuję SzP

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że pomagacie;) Tak się bałam, a na fb jest ogromny odzew, nie tylko od znajomych ale i obcych.:) Więc już wybrałam rodzinę i czekam na kontakt wolontariusza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie chętnie się angażują w tą akcję i na prawdę czasem wystarczy tylko hasło i resztę ludzie niemalże sami robią;)

      Usuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)