poniedziałek, 20 stycznia 2014

Wyprzedaż i zapowiedź

Witajcie.:) Właśnie robiłam zamówienie z Avon i zajrzałam do mojego "tajnego" pudełka. Czasami kupuję, czasami dostaję różne kosmetyki dodatkowo, choć nie są mi potrzebne. I pomyślałam, że może wypadałoby się tego pozbyć w końcu? Bo leży w domu i pachnie- co niektóre dosłownie.:) Ceny, które ustaliłam są, wydaje mi się, atrakcyjne, ale jakby co to możecie negocjować. Wrzucam fotki z cenami, jakbyście chciały o czymś wiedzieć coś więcej to piszcie, albo googlujcie.  Myślę, że razem z przesyłką powinno wam się opłacać, możemy się jakoś dogadać.:)

A w związku z moimi porządkami zostawiłam jedną rzecz i nie będę jej sprzedawać. Nie będę też jej nosić(bo to rzecz do noszenia jest). Muszę tylko wymyślić jakiś motyw przewodni i zrobimy sobie rozdanie.:) Dajmy na to "połówkowe" - za tydzień, z okazji przekroczenia przez nas 20 tygodnia ciąży.:)

A oto kosmetyki, które mam do sprzedania:
podkład sprzedany


 Z serii foot works został tylko balsam chłodzący do stóp- 6zł
Woda- rezerwacja




Żel pod oczy z kawiorem sprzedany:)




 Woda Ultra Sexy 50ml 30zł- rezerwacja
 Ceny możecie negocjować, tak, żeby były dla was opłacalne wraz z przesyłką.:) Wszystko raczej w bąbelkowej kopercie powinno się zmieścić bez problemu, nie ważą te rzeczy też zbyt wiele, więc zapraszam.:)

2 komentarze:

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)