środa, 8 maja 2013

A co by nie było- dzień trzeci.:)

Maj- cóż mi się może kojarzyć? No jakże.:) Zawsze mówiłam, że maj to najpiękniejszy miesiąc, w maju chciałam wziąć ślub(ale nie chciałam aż tyle czekać:P), urodziłam się w maju i zawsze (poza tym rokiem!) w maju dostawałam bukiet konwalii. W tym roku niestety u nas jeszcze nie było, G. przeszedł cały rynek, a i babcia jeszcze nie zaobserwowała na działce ładnych okazów. Także konwalii na moim zdjęciu nie będzie, z tego tylko względu, że ich nie ma. Gdyby były, na pewno by się tu znalazły. Jeśli nie konwalie, to maj kojarzy mi się z dniem moich urodzin. Może trochę dziecinnie, ale jakoś tak ogromnie lubię ten miesiąc, właśnie ze względu, że jest mój!

A na zdjęciu- wczorajszy tort, wykonany przez ukochanego i moją siostrę! Powiem wam, że był wyśmienity! Ale świeczki nie mieliśmy, a żebym mogła pomyśleć życzenie dali mi świeczkę-konika po Julce.:)

13 komentarzy:

  1. Jeśli smakowała tak, jak wygląda, to zazdroszczę delektowania się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakował;) Jeszcze jest kawałek- zapraszam;)

      Usuń
  2. Po pierwsze: wszystkiego najcudowniejszego! :)
    Po drugie: jak mam się pozbyć tego ślinotoku? Cudowny tort...uwielbiam takie owocowe!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozbyć się można tylko jak się zje kawałek;) Pozdrawiam!;)

      Usuń
  3. Fantastyczny tort! Widzę, że maż uczy sie od mistrzyni. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego! I ja majowa dziewczynka jestem!
    A Twój tort...poezja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężuś mój- poezja;) Dziękuję! I wzajemnie majowo urodzinowe życzenia składam!;)

      Usuń
  5. Ach, co tam będziesz sobie odmawiać egoizmu. Mój jest sierpień, więc maj może być Twój. ;) Tort bym zjadła. Również: wszystkiego dobrego życzę. Konwalijki też lubię bardzo. Zresztą wszystkie majowe, wiosenne kwiaty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia! No, sierpień niech będzie Twój!;)

      Usuń
  6. Spełnienia marzeń. Piękny tort!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada rewelacyjnie, tak apetycznie!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)