wtorek, 7 maja 2013

Dzień dobry:)

Witajcie kochani.:) Miłego dnia życzę ja, 22letnia już dziś Sisi.:) Żeby było weselej, dołączę się do wyzwania fotograficznego wraz z Adzią.:)
Później zrobię pierwszą fotkę- fryzurę. Muszę tylko trochę się uczesać, bo dopiero wstałam i uwierzcie mi- nie chcielibyście mnie jeszcze oglądać.:)

Dziś mam do załatwienia kilka spraw, a na 17 do szkoły, na 2 meganudne wygłady. I tak miło zakończę swój dzień. Mężuś obiecał mi zrobić tort, tylko mam upiec biszkopt, bo jak nie upiekę to powiedział, że kupi.:P Więc wolę spędzić chwilę w kuchni i chociaż zjeść dobry torcik na wieczór. Aparat też będzie! Mam sobie wybrać jaki chcę- oczywiście w granicach rozsądku i świadomości na co nas stać i dać znać mężusiowi który. Zaraz poszukam coś ciekawego.:)

Tym czasem żegnam się i życzę miłego dnia. Zajrzę jeszcze później.:)

1 komentarz:

  1. Super, super, super! Pochwal się jaki model wybrałaś koniecznie. ;)
    No i cykaj szybko fotki, bo dzisiaj już 2. dzien wyzwania. ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)