czwartek, 9 maja 2013

Dzień czwarty- owoc

Moi drodzy, dziś wyzwanie- owoce. Na samo słowo "owoc" przychodzi mi na myśl owoc miłości.:) Ale jako, że nie mam obok siebie żadnej ciężarnej ani małego dziecka, tak też będzie taki zwyczajny, znany wszystkim owoc. Truskawka. Ale trochę inaczej. Poćwiartowana na plasterki, bo owocem się trzeba dzielić. Bo miłością się trzeba dzielić. Bo trzeba się dzielić wszystkim, co się ma. Któż sobie więc życzy kawałeczek- proszę się częstować. Jak zabraknie- dokroję. Widać, że w miseczce jeszcze są.  
 W tamtym roku, na weekend majowy były u nas pierwsze sztuki truskaweczek. A teraz- dopiero kwitną nieliczne kwiatki, więc czekać jeszcze długo zostało. Na ratunek przychodzą kupne, ale nie dorównują smakiem takim własnym, z własnego ogródka. To chyba trochę tak jak z  miłością. Przychodzi, kiedy nadejdzie na nią pora. Kupną się nie poratujesz. Ale za to jak ta właściwa przyjdzie, można się nią objadać jak truskawkami. Tylko pestki z zębów trzeba wydłubywać!;)

13 komentarzy:

  1. Mniam, to moje ulubione czerwcowe owoce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny post :).
    Sensi

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się zdjęcie, ale jeszcze bardziej interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słowa i piękne zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślalam o owocu miłości ale że nie mam jeszcze takowego cuda, to jest owoc pracy:)
    Truskawek nie dostałam dziś w sklepie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. No to się dzielimy . Trafnie to ujełaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna truskaweczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna interpretacja, tylko zastanawiam się czego metaforą są te pestki w zębach ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czego metaforą? Są metaforą tych drobnych problemów, z którymi musimy sobie radzić, ale mimo nich wciąż chcemy kochać. I jeść truskawki, bo pestki to tylko drobiazg.

    OdpowiedzUsuń
  10. Filozoficznie...;) Kocham truskawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie napisałaś! No i zdjęcie super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze czekam na truskawki. Ten owoc jest wyjątkowy :). Super zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)