sobota, 13 kwietnia 2013

Parę słów o dniu dzisiejszym

Dziś bardzo miły dzień. Wstaliśmy sobie o 11, bo długim wylegiwaniu w łóżeczku. Zrobiliśmy wspólnie śniadanko i zapakowaliśmy się do auta. Byliśmy z Niusią u moich rodziców, musi się znów przyzwyczajać, bo za tydzień już tam spędzimy nockę. I sto-kilkadziesiąt kolejnych. Pobyliśmy u rodziców, wybawiłam się z małą Tosiulką i Julką (córki brata), pogadaliśmy z rodzicami. Mężuś miał ochotę iść na mecz lokalnej drużyny, ale jakoś się nie wybrał. I dobrze, bo w czasie meczu niebo zasłoniły okropne czarne chmury i lunął deszcz. A my zawieźliśmy psa do domku i pojechaliśmy na obiadek i spacerek. Później skoczyliśmy jeszcze do marketu, kupiłam sobie świetną walizeczkę na moje tortowe gadżety. No i wróciliśmy do domku. Od razu wzięliśmy się za porządkowanie, bo w końcu trzeba będzie się spakować. A teraz siedzimy sobie, zjedliśmy kolację i oglądamy tv. Tylko ja na chwilę uciekłam do kompa, ale już wracam do mężusia. Dlatego dziś nad żadnym poważnym tematem się nie zatrzymuję. Jest sobota. Można odpocząć i zapomnieć o tym, co niedobre. Miłego wieczoru i dobrej niedzieli wam życzę!;)

3 komentarze:

  1. Na dobry początek blogowania nominuję Cię do zabawy.

    Tu masz szczegóły:
    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=6251261941725373056#editor/target=post;postID=5144197814928885931

    Jakoś musisz sobie zapracować na nowych obserwatorów. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje obecne konto nie ma uprawnień do wyświetlania tej strony.
      -czyli co?:P

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia. :/

      Wejdź na mój blog - scotodallynews.blogspot.com, wpis Pytania od Miśki i Tosia

      Usuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)