piątek, 20 września 2013

Bieda w kraju:P

Jak mnie wkurza, jak ludzie narzekają, że zły kraj, zły rząd i że dlatego bieda.
W ten weekend mamy rocznicę ślubu i postanowiliśmy, że gdzieś pojedziemy i zaszalejemy. Wymyśliliśmy sobie pobyt w spa, super hotel, z basenem i zabiegami. Ale co? Obdzwoniliśmy dziesiątki takich hoteli i nie ma miejsc na ten weekend. Kurcze, to o wiele łatwej znaleźć tanie pokoje, choć zawsze jak szukałam to było ciężko, ale coś się znalazło. No i teraz właściwie nie wiem, czy mam się pakować czy nie, bo do tej pory nic nie znaleźliśmy. Tzn G. siedzi teraz w biurze i podobno coś wybiera, ale żeby to było w czym wybierać. Dzwonił, żeby się pakować, więc tak czy inaczej pojedziemy gdzieś, najwyżej będziemy w aucie spać.:P
Zachciało się weekendu na bogato.:P

1 komentarz:

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)