poniedziałek, 23 września 2013

Poniedziałkowe inspiracje- biel w mieszkaniu

        Ostatnio bardzo podoba mi się biel w pomieszczeniach. Gdybym mogła, to całe mieszkanie urządziłabym w bieli. No, ale salonu, łazienki i toalety nie mogę, bo nie planujemy remontów. Kuchnia będzie w bieli, sypialnia i balkon też. Zobaczymy jak nam to wyjdzie... 

A tymczasem chciałabym pokazać wam trochę inspiracji do mieszkania- oczywiście w bieli.
zdjęcia wyszukane w google.pl
Taka cudowna lawenda na pewno będzie stać na moim parapecie w kuchni.


A wam jak się podoba biel w domu?

3 komentarze:

  1. poza lawendą widzę jeszcze bazylię,miętę,melisę,oregano,tymianek i wszystkie inne zioła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te zdjęcia, chociaż niekoniecznie jestem za taką ilością bieli w mieszkaniu;]

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)