niedziela, 15 września 2013

Weekendowo

Witam niedzielnie.;)
Wyzwanie mi nie wyszło, bo jakieś lenistwo zdjęciowe mnie dopadło. Chyba przez ten kabel, bo to za dużo roboty.;P Ale trudno się mówi, do połowy dotrwałam.
Wczoraj cały dzień spędziliśmy w domu, nie zgadniecie co robiliśmy.... A może zgadniecie? No próbujcie, co całą sobotę można robić z mężem w domu? Rozwiązanie będzie w następnej notce.;)

Pan od mebli miał wczoraj zadzwonić, znów nie zadzwonił, telefon wyłączony. Więc ja dziękuję bardzo, jak on tak klienta traktuje... Już zaczęłam szukać innych firm, oczywiście facebookowi znajomi pomocni jak zawsze, tylko hasło rzucić.;) No i jutro podzwonię po firmach i się poumawiam, może ktoś inny będzie zainteresowany zarobieniem pieniędzy...;)

Za chwilę zbieramy się na obiadek do babci, bo zaprosiła wnuki swoje kochane.;) Później na chwilkę do drugiej babci do szpitala, później do babci G. na kawę, a na końcu do teściów na chwilkę. Taki babciowy dzień trochę mamy(żeby jeszcze teściowa była babcią, to byłoby idealnie babciowo).;) Jutro rano do przedszkolaków na próbę, bo w środę mają występ. A bo ja wam chyba nie pisałam, że puki nie mam pracy to będę raz w tygodniu chodzić do przedszkola na zajęcia rytmiczno-muzyczne. I będziemy śpiewać, grać na gitarze, pianinie i będzie wesoło.:) No i do biblioteki muszę skoczyć, bo pani promotor kazała kilka drobiazgów dopisać do pracy i będzie good.

Miłej niedzieli życzę!

2 komentarze:

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)