wtorek, 10 września 2013

Wyzwanie dzień 2- stare zdjęcie i wytłumaczenie- edit;)

Dzień dobry:)
Dziś drugi dzień wyzwania, a ja przygotowałam dwa zdjęcia.:) Ale co? Karta mi nie chce się w ogóle odczytać, coś się chyba w lapku popsuło, bo ciężko się ją wciska i nie widzi jej komputer.;( Bardzo mnie to martwi, bo często używam tego czytnika w laptopie, nie chciałoby mi się podłączać czytnika usb... Zresztą gdzie on jest?
Więc na razie nie będzie zdjęć.:(

No cóż, nie umiem tego naprawić. Poproszę brata może mi na dniach naprawi, ale dziś jakiś zdjęcie by się zdało. Niech więc będzie stare, jak uda mi się zgrać nowe to pochwalę się nowymi.:)
Więc tutaj woda z miętą- pyszna, wspaniała, uwielbiam ją latem;) To zdjęcie już było. Teraz jestem przeziębiona i od kilku dni moja ulubiona jest ciepła woda z cytryną, miodem i imbirem i jej zdjęcie dziś zrobiłam. Zrobiłam też zdjęcie latte waniliowego, które dostałam od  Marty i dzisiaj próbowałam. Bardzo lubię latte, to kupne jest nawet ciekawe.:)
Byliśmy dziś z mężem, Tośką i Julką w restauracji.:) Odebraliśmy dziewczynki z przedszkola i zabraliśmy na obiadek z okazji urodzin Antosi.:) Lubię takie wyprawy z nimi, bardzo miło spędziliśmy czas, dziewuszki pięknie zjadły(o nas nie muszę mówić;P) i były zadowolone.:)


Edit- zgrałam za pomocą kabelka;)

3 komentarze:

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)