czwartek, 12 września 2013

Wyzwanie dzień 4- lista

Nie miałam pomysłu na listę.:) Nie mam przed sobą listy zakupów, bo zrobiliśmy wczoraj, listy rzeczy do zrobienia już nie robię, choć kiedyś taką zawsze miałam. Więc dziś jest lista utworów- niby dla dzieci i młodzieży. Choć co do tego byłabym ostrożna. No bo cóż na tej liście jest? No na przykład Bogurodzica- hm... dla dzieci czy dla młodzieży? Dzieci nie zrozumieją na pewno, a dla młodzieży to i tak jest trudne do zaśpiewania. No ale nie szkodzi- miała być lista- jest lista.:)




6 komentarzy:

  1. świetne wyzwanie :) żałuję,że nie wzięłam udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bardzo poważna ta lista rzeczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Bogurodzica" to utwór dla polonistów - doskonałe źródło archaizmów. Ja dopiero na studiach doceniłam tę pieśń...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym roku w końcu nauczyłam się ją śpiewać;)

      Usuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)