poniedziałek, 23 września 2013

Wymianka na zakończenie lata;)

Pierwszy raz wzięłam udział w wymiance i powiem wam, że bardzo mi się ta zabawa spodobała. Co prawda trochę kosztowna, ale dwa razy w roku można się skusić.;) Wymianka organizowana była na http://www.pierniczkowewybryki.blogspot.com/ - zajrzyjcie jakie cudowne pierniki tworzy Agnieszka!;)

Moją parą wymiankową była Marta, która prowadzi wspaniały  blog o gotowaniu. Zaskoczyła mnie jej paczka, bo jak zaczęłam wypakowywać, to nie mogłam skończyć. I nawet mężuś był zadowolony: "Skąd my to wszystko mamy?" ;) No i sam dobierał prezenty do paczuszki dla Marty.
 Ale najpierw, co Marta dostała ode mnie;)
Marta, jako, że jej pasją jest gotowanie dostała kilka gadżetów kuchennych: kubeczek w babeczki, podkładkę pod gorące garnki, zeszycik w mięciutkiej okładce(na przepisy), serwetki, podkładki na stół, herbatkę z bardzo fajnej herbaciarni w Legnicy, karmel z wanilią w młynku, cukrowe kwiatki do zdobienia deserów. I praktycznie gównie na powiązaniu kuchennym się skupiłam, bo poza tym to jak widać: świeczki zapachowe, cudny olejek zapachowy brzoskwiniowy(mam taki sam, cud), scrub do ciała i krem do stóp Avon. No i oczywiście kawka, herbatka, słodkości.:) Mam nadzieję,że Marta była zadowolona!;) A przy okazji wymianki poznałam wspaniałą babkę i blog pełen smacznych przepisów.:)


A co ja dostałam od Marty? Ło matko, cuda na kiju:) Najbardziej ucieszyła mnie cudowna latarenka- dzień przed  otrzymaniem paczuszki oglądałam takie z zamiarem zakupu na balkon!;) No i mam;) Dwa śliczne notatniczki, naklejki do oznaczania(u mnie oklejone słoiczki), solniczkę i pieprzniczkę do nowej kuchni, skrawki materiału do szycia, torbę na zakupy, ramkę na zdjęcie, pachnące kawą woreczki, motylki, przyprawę do grilla, widelczyki do ciasta, kwiaty lawendy i jaśminu(wciąż szukam inspiracji, do czego je wykorzystać), masa kaw, herbat i słodkości!;) Chyba o niczym nie zapomniałam, choć wcale bym się nie zdziwiła- tyle tego było! Dziękuję Marto jeszcze raz!


Jak widzicie- super zabawa.:) Może na święta wypatrzę jakąś fajną wymiankę!;)

7 komentarzy:

  1. też się rozglądam za świąteczną wymianką :) uwielbiam robić prezenty ! cieszę się że choć trochę trafiłam z tymi rzeczami :) dzięki za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trafiłaś, trafiłaś;) Może na święta zorganizuję wymiankę u siebie? Zobaczymy:)

      Usuń
  2. Super, ja nie słyszałam o takich wymiankach!

    OdpowiedzUsuń
  3. udana wymianka zapraszam na następną http://upominek.blogspot.com/2013/09/wymianka-halloween.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za zaproszenie, ale za halloween podziękuję;)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)