sobota, 15 lutego 2014

Drożdżowa gwiazda w moim wykonaniu

Pamiętacie notkę ze słodkościami, które chcę zrobić? Niedawno zrobiłam drożdżową gwiazdę z nutellą. Powiem szczerze, że wyszła bardzo smaczna. Zrobiłam ją ze swojego niezawodnego ciasta drożdżowego, które nadaje się do wszystkiego, na rogaliki, na gwiazdę, na zwykłe ciasto z jabłkami itp. Ale aby wyszła mi taka piękna gwiazdeczka, postępowałam zgodnie z opisem na blogu Zjem to Po kliknięciu macie blog i przepis oryginalny oraz sposób wykonania.

Ja polecam wam swoje drożdżowe ciasto, które robię zawsze i zawsze jest pyszne. Przepis tutaj: Rogaliki z nadzieniem .
Moja gwiazda wyglądała tak:
 Przy okazji zrobiliśmy z mężem podwójną porcję ciasta i wyszła jeszcze blaszka ciasta z jabłkami.:) Pyszne!
Niestety było już ciemno, a telefon się rozładowywał i nie chciało robić zdjęć z lampą.

5 komentarzy:

  1. piękna gwiazda:) ile słodkości za jednym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Goście wpadli i sobie poradziliśmy.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie pyszności tutaj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No.:) Zaraz zacznę piec coś dobrego, jutro dokończę i może wieczorkiem wrzucę;) Pychotki takie robiłam na czwartek to znajomi zachwalali, więc jutro niech rodzinka chwali:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wyglądają :) Moja mama jest chyba jedyną osobą w rodzinie, która potrafi zrobić ciasto drożdżowe - takie "jak babcia"... ale mi chyba nie dane objąć tę zdolność :D Smacznego :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)