poniedziałek, 24 lutego 2014

Zmiany...:)

Ostatnio ta wiosenna pogoda zmotywowała nas do działania. Zajęliśmy się w końcu sypialnią, która od 3 miesięcy stała nieużywana.:P Drzewko pokazywałam, to teraz pokażę łóżko i komódkę. Obok komódki będzie łóżeczko stało, jak się uda to zamienimy je miejscami, żeby nie stało pod oknem. A jak nie no to cóż, innego wyjścia nie będzie.;) Do sypialni chcemy jeszcze malutki dywanik dokupić i 3 zielone kwiatki w brązowych doniczkach.:) Mam plan załatwić to do końca tygodnia.:)

Również w salonie nieco się zmieniło- dokupiliśmy regał. W planach jeszcze zmiana stołu z krzesłami i zakup stolika kawowego, ale nic nie znaleźliśmy na razie fajnego.


A co by nie było, że tylko mieszkanie się zmienia, to i u mnie zmiany;) Możecie porównać zdjęcie robione 2 tygodnie temu i dziś:

 Póki co bluzka ta sama .:P

I obiecane kilka dni temu kwiatki, które już zwiędły.;P Muszę zakupić nowe gdzieś.:)





1 komentarz:

  1. fioletowe tulipany uwielbiam :) a Ty ślicznie wyglądasz kochana :) i zmiany super!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)