poniedziałek, 24 marca 2014

Ciasteczka owsiano-kokosowe

Dziś zachciało mi się owsianych ciasteczek.:) Jako, że przepisów w internecie jest strasznie dużo i właściwie nie wiedziałam, który wybrać, wymyśliłam przepis sama.  Wyszły bardzo smaczne, aż boję się, że nie doczekają jutra.;)


Ciasteczka owsiano-kokosowe

Składniki:
1 szklanka płatków owsianych błyskawicznych
1 szklanka otrąb (ja miałam granulowane ze śliwką)
1/2 szklanki wiórków kokosowych
1/2 szklanki cukru
1 szklanka mąki
2 jajka
kostka margaryny
łyżeczka proszku do pieczenia

Margarynę roztopić w rondelku. Wszystkie składniki poza jajkami wymieszać w misce. Można dodać dodatkowo jakieś bakalie, ale ja chciałam mieć "czyste" ciasteczka.
Roztopioną, gorącą margarynę wlać do miski i wymieszać wszystko. Odstawić na około godzinę.
Po godzinie dodać jajka i proszek do pieczenia i wszystko zmiksować.

Układać łyżką, albo robić kulki dłońmi i układać na blasze. Piec w 180st przez ok 20 minut.
Mi wyszło tyle, że trzy razy piekłam na dużej, piekarnikowej blasze.




3 komentarze:

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)