sobota, 22 marca 2014

Porządki wiosenne

Znów mam dla was kilka przepisów, ale nie zgrałam zdjęć na komputer. Obiecuję, że w końcu to zrobię.:) Będzie coś na śniadanko, na obiad i na deser.;) Jeszcze tylko na kolację coś pstryknąć i będzie cały dzień.

A dziś wiosenna pogoda spowodowała u mojego męża chęć do porządków. Wysprzątał piwnicę(nie, jeszcze nie zdążyliśmy jej zagracić, poprzedni właściciel dopiero ją "opróżnił" ale i tak dużo śmieci zostało;/), poznosił wszystko z balkonu, wywalił krzesełka i stolik z balkonu bo wszystko w gołębich odchodach;/, kartony po sprzętach do piwnicy wyniósł. Wysprzątaliśmy też przy okazji w szafie, powyrzucaliśmy trochę niepotrzebnych ubrań itp.
Jako, że balkon pusty to wzięłam się też za wysiewanie nasion. Niektóre warzywa można już siać w gruncie, więc u mnie dwie doniczki zostały już na dworze, pozostałe poznosiłam na razie do domu. Mam nadzieję, że wszystko mi pięknie wyrośnie i będziemy mieć własne ziółka i warzywka.

Myślę teraz nad urządzeniem balkonu. Gołębie póki co chyba podjęły rezygnację, bo już nie znoszą patyków tak intensywnie. I nie przylatują już tak często. Więc mam nadzieję się ich całkowicie pozbyć. Mam nadzieję, że nie wydziobią mi nasion z doniczek.

Szukam inspiracji balkonowych. Będzie dużo roślin, dojdą jeszcze doniczki z kwiatami na balustradzie. Zioła i warzywa będą w doniczkach na regale z jednej strony. Potrzebny jakiś stolik i coś do siedzenia- chciałabym coś niskiego, jakąś "kanapę" czy też ławkę. Coś, co można obłożyć poduszkami(może ławka ze skrzynią, żeby je chować na deszcz), usiąść, podciągnąć nogi, a nie na krzesłach jak na baczność siedzieć.:) Do tego osłonka na barierki, coś w brązie ale naturalnego- patyczki czy słoma. Kilka latarenek, jakieś ładne ozdoby. Idę szukać pomysłów w Internecie, jakbyście mieli jakieś fajne to możecie podrzucić.;)

5 komentarzy:

  1. Och, już bym chętnie zasiadła na Twoim balkonie, który planujesz :))) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A miejsce dla malucha na letnie drzemki? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wolę nie zaczynać wiosennych porządków aż się boję co wyciągnę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anuk- jak będzie to zapraszam;P Zobaczymy, co z tego wyjdzie;D

    NieSia - jakiegoś specjalnego miejsca chyba mu nie trzeba? Wózek się zmieści w tym roku, a w przyszłym będzie leżał na "kanapie" czy co tam mi wyjdzie.:) Kolejny argument, że krzesła się nie nadadzą.:P

    Justyna- no my mieszkamy od początku grudnia, a nasze porządki to głównie sprzątanie po poprzednich właścicielach w piwnicy(którą niby mieli opróżnić w tym tygodniu, i podobno zostawili tylko to, co może nam się przydać...;/ a zostało pełno śmieci), potem zniesienie tego, co trzymaliśmy na balkonie i w szafie ze względu na tymczasowy brak piwnicy:P Jakieś kartony po odkurzaczu itp, skrzynka, narzędzia;) Zobaczymy co będzie za rok:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, nominowałam Cię do zabawy, jeśli masz czas i chęci to zapraszam: http://jedennatydzien.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    :)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)