sobota, 29 marca 2014

Kaszka kukurydziana z bakaliami

Dziś łatwy, szybki i przyjemny przepis na pyszne i zdrowe śniadanko.:) Nic więcej dodawać nie trzeba. Pozdrawiam i miłego dnia  życzę:) U nas słoneczko pięknie świeci i aż chce się żyć:)



Kaszka kukurydziana na mleku z bakaliami-
2 porcje

2 szklanki mleka
szklanka kaszki kukurydzianej
(chyba, że na opakowaniu zaznaczono inne proporcje, u mnie to było 1szkl mleka lub wody i pół szklanki kaszki)
3 łyżki cukru
bakalie lub świeże owoce

Mleko zagotować, wsypać kaszkę i cukier. Gotować aż zgęstnieje. Przelać do miseczek, posypać bakaliami, można dodać świeże owoce jak trochę przestygnie.

Dużo nie trzeba, a kaszka jest pyszna. Jak dla mnie jeszcze lepsza niż manna, choć kaszkę manna uwielbiam!;) Polecam i tę.;)

5 komentarzy:

  1. Aż głupio się przyznać, ale nigdy nie jadłam kaszki kukurydzianej..a przynajmniej nie przypominam sobie, żebym ją jadła;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podobno jadłam jak byłam mała;) Ale teraz to był mój pierwszy świadomy raz i nie żałuję!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja teściowa kaszę kukurydzianą jada często - to nie moje smaki niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta- ale na mleku? Bo na wodzie niektórzy robią i wtedy na pewno jest beee.:P

    Justyna- a jaki zdrowy;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)