poniedziałek, 3 marca 2014

Ogród

Ależ długo odpoczywałam po tych pączkach i oponkach.:) Ale jestem.:) Dziś nic konkretnego, tylko to, co u nas. A u nas wiosna, aż chce się żyć. Dziś co prawda niebo zachmurzone, ale ogólnie ostatnie dni są cudowne i dają nowe chęci do życia.

A jak wiosna to znaczy, że przyszła pora na zajęcie się ogrodem. Pomyślicie, że przecież nie mam ogrodu, ale mi to nie przeszkadza. Mam plany  i balkon, a to już powinno wystarczyć. Zamówiłam niedawno nasionka, kupiłam ziemię. Czekam jeszcze tylko aż G. znajdzie chwilę, żebyśmy podjechali gdzieś po skrzynki i zacznę wysiewanie. Na razie skrzynki będą "zdobić" salon, ale co tam. Odpłacą się za to latem, kiedy na balkonie będę miała swój mały, domowy ogródek z ziołami, pomidorkami, papryczkami chili, truskawkami... Nawet kawona kupiłam.:P A może akurat coś wyjdzie- balkon akurat tak słoneczny, że jest jakaś nadzieja. A i rzodkiewki, te już trzeba zacząć wysiewać. Truskawki kupię wiszące, jakoś w kwietniu/maju, kwiatki na balustradę też, bo tyle co ja potrzebuję, to nie opłaca się siać.

Już nie mogę doczekać się efektu. Wyobrażam sobie jak piękne zapachy ziół i kwiatów będą się mieszać i wpadać do mieszkania razem z letnim wiatrem...
 Tylko gołębi muszę się pozbyć, żeby mi nie grzebały w doniczkach.

A i rzeżuszka już zasiana, pod koniec tygodnia powinna być dobra.:) Mmmm....:)

A co u nas jeszcze? Rośniemy, kopiemy, uśmiechamy się.:) A i włosy ścięłam i kolor zmieniłam.:)

6 komentarzy:

  1. rzeżuchę już drugi raz zrobię :) bo lubię do sałatek :) a w skrzynkach jakiś kwiatki :) no i zioła koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No mi już na kanapki się rzeżuchy zachciało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę duży zapał do uprawy roślin :) Ciekawa jestem jak w skrzynce da sobie radę kawon. Ja mam ogródek i postaram się by była tam różnorodność warzyw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem ciekawa, ale warto spróbować;) Może akurat;) Jednak co swoje warzywka to swoje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają balkony pełne kwiatów, ziół i warzyw.. Lubię podczas spacerów, podziwiać takie kolorowe 'ogródki'..

    Pozdrawiam,
    Piwonia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piwonia- mam nadzieję, ze mój też będzie taki piękny:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)