środa, 19 marca 2014

Marchewka z groszkiem i smaczne danie

Wczoraj zrobiłam taki oto obiadek. Trochę zdrowego, trochę niezdrowego i bilans powinien wyjść dobry.:) Dziś jak patrzę na zdjęcie to zjadłabym dokładkę, ale nie ma;)
Sposób przyrządzenia nie trudny, ale pracochłonny.

Więc może po kolei:

*Kurczaka pokroić w paseczki, doprawić i usmażyć na niewielkiej ilości tłuszczu.

*Ziemniaki obrać i pokroić w talarki, smażyć jak frytki.

*Marchewkę (3 duże) pokroić w kosteczkę, ugotować, przy końcu dodać mrożony groszek i dogotować do miękkości. Można też kupić mrożoną mieszankę marchewki z groszkiem, ok 400gram w opakowaniu. Całość ugotować.Odlać trochę wody, zostawić tyle ile chcemy mieć "sosu", dodać dwie łyżki masła, sól, pieprz, zamieszać i dodać 1-2 łyżki mąki. Mieszać do uzyskania  gładkiego sosu.

*Brokuły ugotować w osolonej wodzie.

Trochę trzeba zrobić, ale jak się poukłada w odpowiedniej kolejności to godzinka i obiad gotowy. Nam bardzo smakowało, trzeba zrobić powtórkę;)


6 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo smacznie, aż się głodna zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak patrzę na to zdjęcie to też głodnieję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam marchewkę z groszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta mnie naszła ochota, jak Ty ostatnio wrzucałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeszcze u mamy z tydzień temu była;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo marchewka z groszkiem :) Muszę zrobić, ale w kolejce są jeszcze pyzy z mięsem :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)