poniedziałek, 8 lipca 2013

Wyzwanie fotograficzne dzień 1

Trzeci raz  biorę udział w wyzwaniu fotograficznym.;) Jak tylko zobaczyłam temat pierwszego dnia- moje odbicie to od razu przypomniały mi się zdjęcia z filiżankami. Wtedy robiłam wszystko, żeby nie było mnie na nich widać, ale teraz to jest mi na rękę. A bo w czym innym może być odbicie autorki bloga Aromatyczna kawa o poranku?;) No raczej- w filiżance pysznej kawy.:) Oczywiście porannej!
Pozdrawiam was wszystkich i życzę miłego tygodnia. Dla mnie niestety zaczął się @, więc i tym razem nie wyszło...:(



7 komentarzy:

  1. No nie martw się, kiedyśbędzied przerwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko to kiedyś oby było jak najszybciej;) Zresztą ja tak z 5 lat przerw planuję;P

      Usuń
  2. Fajny efekt, nie każdy ma odpowiednie filiżanki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja akurat mam ze względu na pasję męża;)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa interpretacja :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)