poniedziałek, 10 czerwca 2013

Wyniki już znam!;)

Witajcie.:) Konkurs już zakończony. Dziękuję wszystkim za udział, jutro będą wyniki. Dziś wieczorem przeczytam i obejrzę wszystkie wysłane interpretacje jeszcze raz i posprawdzam czy wszyscy spełniliście warunki konkursu.

Tymczasem życzę miłego tygodnia. Oby słoneczko nam w końcu wyszło, bo ileż można!;) Za chwilę wychodzę, ale jak wrócę to jeszcze coś napiszę.;) Mam pewien pomysł na wspólną zabawę, mam nadzieję, że wam się spodoba i włączycie się do niej.:)

Edit
Już wróciłam.:) Byłam rozmawiać w sprawie pracy. I wiecie co? MAM NADZIEJĘ.;) Babeczka bardzo pozytywnie do mnie nastawiona była, widać, że podobało jej się to, co mam do zaoferowania przynajmniej na CV. Powiedziała, że być może będzie potrzeba, żebym przyszła w czwartek, żeby zobaczyła jak radzę sobie z dziećmi. Jak nie w czwartek to i tak prawdopodobnie zadzwoni bo wzięłaby mnie do pomocy na wakacje, a później jakbym się sprawdziła to zostałabym w żłobku jako opiekunka. Jej, byłoby super.;) Mam nadzieję, że wszystko wypali. Choć zarobków sama mówiła, nie może zaoferować nie wiadomo jakich, mi wystarczy chociaż tyle, co za staż. Żeby doświadczenia nabrać, bo to najważniejsze w mojej sytuacji teraz. Zawsze już coś będzie do CV można wpisać. Ale jakby mnie zostawiła  w żłobku na cały rok to w ogóle byłoby ekstra. Trzymajcie kciuki.:)

Co do wyników konkursu- ja już wiem.:) Wy będziecie wiedzieć jutro.;)


Mam pewien pomysł na zabawę kulinarną. Co byście powiedzieli na taką zabawę? Zasady wyglądały by mniej więcej tak: zgłaszamy się w ciemno, na cały cykl - czyli np 12 dni(4 zadania). Co 3 dni rano wrzucam na bloga skrócony i okrojony nieco przepis:
- składniki;
-sposób wykonania w sensie- gotowane, smażone, pieczone itp.
- skróconą, niedokładną wersję przepisu.

W ciągu 2 dni każdy próbuje zrobić potrawę o której niewiele wie- robi na podstawie informacji udzielonych w przepisie, ale nie wie jak dokładnie ma wyglądać potrawa. Wrzuca ją potem na swojego bloga, podaje mi link do posta i na 3 dzień na moim blogu robimy porównanie tego, co nam wyszło.;)

Co wy na to? Jak ktoś ma jakiś pomysł jak to zmodyfikować, to niech pisze.:) Fajnie byłoby wspólnie pogotować.:)

6 komentarzy:

  1. Dla mnie fajniejsze byłoby coś w stylu dajesz 3 składniki i wymyśl coś niż konkretnie z przepisu. ;) Weź pod uwagę, że np. ja na SB nie mogę wszystkiego jeść więc takie w ciemno i robienie wszystkiego dokładnie mogłoby u mnie nie wyjść. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, ale 3masz w napięciu;p, będę o tym myślała jutro cały dzień;p
    Co do tej zabawy, to nie wiem czy znajdę na nią czas, ale jest bardzo ciekawa, więc może spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam za Ciebie kciuki:) Pomysł na konkurs jest świetny i bardzo oryginalny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Scoto- też myślałam dziś w sklepie o tym;) Że dać kilka składników i wszystkie mają być wykorzystane;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Zapraszam do odpowiedzenia na pytania. ;)
    szczescie-z-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Bardzo chętnie dowiem się czegoś więcej o Tobie! To mój pierwszy raz więc mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie :)

    http://nic-dwa-razy-sie-nie-zdarzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)