wtorek, 25 czerwca 2013

Zatopione tunele po całonocnym deszczu!

Padało całą noc, padało cały ranek, teraz na chwilę przestało. Ale jak wyglądają drogi dojazdowe do miasta od nas? Proszę bardzo:
Zdjęcie pochodzi z lokalnej strony internetowej:)

Takie wiadukty kolejowe mamy dwa- dwie najbliższe drogi do centrum. Ale na szczęście można jechać też na około, bo ja dziś jadę...
... na rozmowę o pracę! Trzymajcie kciuki o 16,45;) Praca w sekretariacie szkoły językowej, dziś dowiem się więcej. Wiem, że godziny takie sobie, ale już widzę w tym wiele plusów.;) Tylko dopiero od połowy sierpnia, więc na razie i tak na miesiąc by się coś przydało innego, ale coś może wymyślę!;)

Ostatnio jakoś strasznie długo śpię. Nie wiem dlaczego, ale najpierw budzę się przed 8, jak Mężuś do pracy wychodzi. Później po 9tej i sobie tak myślę- a jeszcze chwilkę, zaraz wstaję. I usypiam i wstaję koło 11-12! No straszne! Ale w sumie też późno chodzę spać:) A jeszcze zaczytałam się w Ciemniejszej stronie Greya i to też opóźnia moje pójście spać.;)

Wciąż odsyłam was do strony Płuca dla Justyny- z prawej strony wrzuciłam banner. Może ktoś z was jeszcze pomoże. Ja przelałam ile mogłam, ale wciąż chciałabym jakoś pomóc. Niewiele dni zostało.;(  I nie wiem jak mogę jeszcze pomóc. Więc chociaż tyle, że zwracam się z tą prośbą do was- udostępniajcie link gdzie możecie!;)



Psina nam strasznie linieje, pewnie przez te upały. (No ale już się skończyły, więc i to niech się kiedyś skończy.) Jakby ktoś miał ochotę na poduszkę z podszerstka to codziennie można zrobić jedną.;P




4 komentarze:

  1. Moja Kluska przy upałach też strasznie gubi kłaki. To normalne. W końcu zwierzakom też gorąco. ;)

    U nas też tak pozalewało wiadukty. :/

    Trzymam kciuki za prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wróciłam.:) Pan powiedział, że jestem czarująca;P Haha;P To mi najlepiej utkwiło w pamięci, ogólnie jest szansa;) Na razie przeprowadzą jeszcze kilka rozmów i później zrobia drugi etap- trzeba będzie na podstawie informacji ze strony opowiedzieć panu, jakby był klientem o szkole. Tylko, że w roku szkolnym to nie dość, że 5 godzin to jeszcze nie codziennie... No ale zobaczymy, jak za ten czas nie znajdę nic lepszego to niech będzie;)

      Usuń
    2. To trzymam kciuki za czarującą Sisi ;). Może się uda! :)

      Usuń
    3. Szczerze to wolałabym, żeby udało się coś innego znaleźć.:) Ale trzymaj kciuki o cokolwiek.:)

      Usuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)