środa, 19 czerwca 2013

Wszystko, nic i ogród

Witajcie. Trochę mnie nie było.;) Skończyłam w końcu pisać pierwszą część pracy lic, został mi tylko projekt, ale to powinno być już z górki.

Wysłałam w poniedziałek nagrody, więc już powinny być blisko was.;)

Niestety z pracy nic nie wyszło, bo nie mogę jako studentka zarejestrować się w urzędzie pracy, a pan ze żłobka ma z urzędem umowę do końca przyszłego roku.:( Szkoda, ale trudno, trzeba szukać czegoś innego.

U nas tak strasznie gorąco, że nic się nie chce i zaraz przebieram się w strój i śmigam do basenu.:) 


 Zamęczę was zdjęciami naszego ogrodu;)











 Nutkowa piłeczka
 W końcu się doczekałam;)




A na koniec zagadka- co to jest?


9 komentarzy:

  1. Kochana:) Zagadka prosta jak metr sznurka w kieszeni- to dno basenu:):) Piękne masz róże. I truskawki okazałe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No macie rację, miałam trochę inne zdjęcie, ale źle was oceniłam i bałam się, że nie zgadniecie;) Może jakbym nie wspominała, że idę do basenu...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie mam nadzieję, że przesyłka dojdzie do mnie niebawem:)
    Szkoda, że z pracy nic Ci nie wyszło:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo nie dość, że to praca w zawodzie to jeszcze z umową na stałe- nie zlecenie...:) No ale trudno, znajdę coś;) Jutro jadę zawieść CV do drogerii, bo podobno potrzebują;)

      Usuń
  4. Doszła nagroda, dziękuje :) Jedynie ubolewam nad brakiem szminki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, musiałam przeoczyć.:( Doślę listem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie też doszła nagroda :). Bardzo dziękuję :).
    Macie bardzo ładny ogród i fajne okna ze szprosem i roletą nadstawną (zboczenie zawodowe :P),

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha;) Dziękuję bardzo za pochwałę okna i rolety;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)