poniedziałek, 3 czerwca 2013

Wyzwanie fotograficzne czas zacząć;)

Wciąż zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!
Witajcie. W poprzednim miesiącu wzięłam udział w wyzwaniu fotograficznym i bardzo mi się to spodobało. W tym również pora zacząć wyzwanie. Na sam początek- 5 rzeczy. Ja pokażę wam 5 rzeczy, które uwielbiam- w jednym kawałku.;) Może trochę ten kawałek rozjechany, bo już trochę na talerzyku leżał, zanim przyszła jego kolej, ale jest. I ma w sobie 5 pysznych rzeczy:
banany, truskawki, porzeczki, migdały i bitą śmietanę. I dziwić się, że mam "pare"kilo nadwagi.;P

Miałam dziś rozmawiać o pracy  w przedszkolu, ale niestety pani, z którą miałam się spotkać, wczoraj trafiła do szpitala i ma zwolnienie na tydzień. Mam nadzieję, że za tydzień uda  mi się z nią spotkać.

Ale przy okazji odwiedziłam koleżankę w pracy, pogadałyśmy, opowiedziała trochę o przygotowaniach do ślubu i miło spędziłam czas.
U nas niestety kolejny tydzień pada. Już dosyć mam takiej pogody, nic się przez nią nie chce... I martwię się, że truskawki pogniją, zamiast dojrzeć.:( Jakoś strasznie się tym przejmuję, może dlatego, że nie mogę się ich doczekać. I tak chodzę i zaglądam na nie, a one wciąż tylko zielone.;)

Na razie kończę, mam ważną rzecz do zrobienia. I muszę ją zrobić, bo pora oddać książki do biblioteki.;) Pozdrawiam was wszystkich serdecznie i słonecznej pogody życzę.

12 komentarzy:

  1. Jedzenie jest zbyt piękne i smaczne, żeby przejmować się kaloriami i kilogramami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. do tego dobra kawa i przepadłam na całej linii

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie! Te pięć rzeczy mnie nieźle wkurzyło kulinarnie:) Jak ja bym zjadła takie ciacho mniammm....

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm...ciekawe to wyzwanie...a u mnie też pada - boję się, że znowu będziemy mieć powódź:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam osobiście to nie grozi, ale już moje miasto może mieć problem...

      Usuń
  5. Pasowałoby u mnie do jutrzejszego tematu:) mniammm!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)