wtorek, 11 czerwca 2013

Liebster Blog Award- dwie nominacje- więc odpowiadam;)

Dziewczyny z blogów Szczęście z życia i Nic dwa razy się nie zdarzy nominowały mnie do Liebster Blog Award. Nie brałam udziału w tej zabawie, więc skoro mnie nominowały to odpowiem na pytanka.;)
Madzia z Szczęście z życia zadała takie pytania:

1. Jaki jest/był Wasz ulubiony przedmiot w szkole?
Biologia:)
2. Czerń czy biel?
Biel.
3. Co robisz w wolnym czasie?
Lenię się.
4. Ulubiony kolor?
Zielony.
5. Największe marzenie?
Zostać mamusią.
6. Kim jesteś/chcesz zostać w przyszłości?
Patrz wyżej;)
7. Który król Polski najbardziej przypadł Ci do gustu?
Nie lubię historii, więc i królowie są mi obojętni.
8. Ulubiona zupa?
Kalafiorowa.
9. Co zawsze masz przy sobie?
Uśmiech.:)
10. Ulubiony kolor błyszczyka?
Nie używam.
11.Kto jest Twoim autorytetem? 
Moi rodzice.

Pytania od eternal-child:
 1. Dlaczego prowadzisz bloga?
Sama nie wiem, jakąś taką potrzebę miałam.
2. Jak opiszesz siebie jednym słowem?
Kochająca.
3. Potrawa którą nie cierpisz to?
Wszystko lubię.;)
4. Ulubiona piosenka
Zanim się spotkają, Ania Szarmach i Kuba Badach
5. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na śniadanie? 
Własny balkon- już niedługo;)
6. Jeśli miałabyś okazję zjeść pyszną kolację z jakąkolwiek znaną osobą, żyjącą lub nie, kto by to był?
Jan Paweł II :)
7. Ulubiona bajka z dzieciństwa
Król Lew
8. Jest coś czego chciałabyś się nauczyć? (przykładowo język)
Język migowy
9. Czy masz jakiś konkretny cel w życiu - jaki?
Być dobrą matką i żoną
10. Na co zwracasz uwagę poznając nowych ludzi?
Na uśmiech.
11. Jesteś bardziej osobą bujającą w obłokach czy twardo stąpającą po ziemi?
Twardo stąpam po ziemi, ale jestem tak wysoka, że moja głowa buja w obłokach.:) Aż mi się zrymowało.:)
 Na razie nie nominuję nikogo, bo muszę nad tym pomyśleć;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)