piątek, 7 czerwca 2013

Wyzwanie fotograficzne dzień 5, 2 dni do końca konkursu.;)

Ostatnie dni konkursu. Zapraszam;)

Dziś zdjęcie będzie wycinkiem większego, wczorajszego zdjęcia. Chodzi o pewien szczegół, który tak naprawdę jest najważniejszym w moim życiu szczegółem. Miało przedstawiać COŚ PIĘKNEGO. I zdecydowanie przedstawia.
 
 Oczywiście obrączka. I to nie o nią samą chodzi, bo jakby się zgubiła to tragedii by nie było. Chodzi raczej o symbol, o to z jakiego powodu ona na tym palcu jest. Chodzi właśnie o to COŚ pięknego, co połączyło dwoje ludzi. COŚ pięknego, co przydarzyło nam się nagle, niespodziewanie. COŚ co spadło na nas w chwili, w której oboje tego potrzebowaliśmy. I choć decyzja początkowo była bardzo trudna, zarówno dla mnie jak i dla niego, podjęliśmy ją. Dziś oboje wiemy, że była to dobra decyzja. Najlepsza w naszym życiu. I choć czasami pokrzyczymy na siebie, choć czasami mamy do siebie jakieś pretensje i żale- długa rozmowa pozwala nam uspokoić emocje. I skupić się na tym, co ważne. Mąż to najważniejsza osoba w moim życiu, najlepszy przyjaciel, który zawsze jest obok. Najlepszy kompan do wycieczek, najlepszy pocieszyciel w problemie, najlepszy instruktor jazdy kiedy siedzi w samochodzie jako pasażer(choć jeżdżę już prawie 3 lata), najlepszy kucharz i pomocnik w robieniu tortów, najlepszy lekarz, doradca...
Dobrze jest go mieć!
BO MIŁOŚĆ TO COŚ PIĘKNEGO!



 

11 komentarzy:

  1. Ja nie mam jeszcze obrączki, jednak wszystkie pozostałe cechy mój facet posiada. To naprawdę jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. I oby tak było jak najdłużej, na dobre i złe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie przedstawiona miłość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłość to coś wspaniałego ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego ta Wasza miłość:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) no taka nasza Miłość;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda kochać i być kochanym to coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna interpretacja.
    Załuję, że nie mogłam wziąć udziału w czerwcowym wyzwaniu ;-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłość to piękna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że odwiedziłeś mojego bloga. Dziękuję za każdy komentarz.:)